Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

Τα κάλαντα του Λαζάρου Σχ. έτος 2006-07

Οι μαθητές κάθε Πάσχα την ημέρα του Λαζάρου, γυρίζουν από σπίτι σε σπίτι και τραγουδούν το Λάζαρο.Δυο μέρες νωρίτερα γυρίζουν και μαζεύουν λουλούδια, για να φτιάξουν το στεφάνι του Λαζάρου. Ένα αγόρι ντύνεται Λάζαρος και μαζί του ακολουθούν όλοι οι μαθητές του σχολείου μας.

O ΛΑΖΑΡΟΣ

Σήμερον έρχεται ο Χριστός, ο επουράνιος Θεός
εν τη πόλη Βηθανία, με εκλάδους και Βαϊα
εβγάτε παρακαλούμε, δια να σας διηγηθούμε.
Δια να μάθετε τι εγίνει, σήμερον στην Παλαιστίνη.
Εις την πόλη Βηθανία, Μάρθα κλαίει και Μαρία ,
Λάζαρο τον αδελφό της, το γλυκύ και καρδιακό τους.
Τον μοιρολογούν και κλαίουν, το μοιριολογούν και λέουν.
Τρεις ημέρες τον θρηνούσαν και τον εμοιρολογούσαν
την ημέρα την Τετάρτη, κίνησε ο Χριστός για να ΄ρθει.
Τότε βγήκε η Μαρία, έξω από τη Βηθανία
και εμπρός του γονυκλείει και τους πόδας του φιλεί .
Αν εδώ ήσουν Χριστέ μου, δε θα πέθαινε ο αδερφός μου,
μα και τώρα εγώ πιστεύω και καλότατα ηξεύρω .
Λέγε πίστευε Μαρία, αγομένη στα μνημεία .
Τότε ο Χριστός δακρύζει και τον Άδη φοβερίζει .
Άδη Τάρταρε και Χάρο , Λάζαρο θε να σου πάρω .
Δεύρω έξω Λάζαρέ μου, φίλε μου και αγαπητέ μου
και παρευθύς από τον Άδη ως εξαίσιο σημάδι.
Λάζαρος απελυτρώθη, ανεστήθη και σηκώθη,
ζωντανός σαβανωμένος και με το κερί ζωσμένος.
Τότε η Μάρθα και η Μαρία, τότε όλοι η Βηθανία,
μαθητές και Αποστόλοι τότε βγήκαν έξω όλοι
Δόξα το Θεό φωνάζουν και τον Λάζαρο εξετάζουν .
Λάζαρε πες μα τι είδες εις τον Άδη που επήγες ;




ΛΑΖΑΡΟΣ : Είδα φόβους, είδα τρόμους, είδα βάσανα και
πόνους, δώστε μου λίγο νεράκι να ξεπλύνω το φαρμάκι,
της καρδιάς των χειλέων και μη με ρωτάτε πλέον .

ΧΟΡΩΔΙΑ : Του χρόνου πάλι θα ΄ρθουμε,
με υγεία να σας δούμε,
στους οίκους σας χαρούμενοι
κι όλοι να τραγουδούμε .

Δεν υπάρχουν σχόλια: